Konuyu Değerlendir
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fenafillaha Yükselmek (Karoglanin .. ... 2010 Vaazi)
#1
Karoglan-1 
Fenafillaha Yükselmek

أَعُوذُ بِاللهِ مِنَ الشَّيْطَانِ الرَّجِيمِ , بِسْمِ ﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Euzubillahimineşşeytanirracim
Bismillahirrahmenirrahim

elem tealem ennallahe mülküssemavati vel ardzi,vema leküm min dünillahi min veliyyin vela nasir

Sadakallahul Aziym BAKARA-107. ayet

allahümme salli ala naibiyn

vel mücahidiyn vel münfekkiyn vel kiramiyn

vel mükremiyne vel hamdülillahi rabbül alemiyne el fatiha maasalavat

yolculugumuza basliyoruz

gecen haftaki yazimizda bizim hatalarimizin oldugunu ve bunlar sayesinde bizden tizip rasulullaha yönelmek gerektigini yani bizde fenayi bulmaniz gerektigini bizde fena olmak demek bizde kaybolup gitmek degildir bizde fena olmak demek artik bizden daha ileriye gecemeniz demek bizden ilerisi ne demek iste orasi rasulullahda fena olmak ve orda fani oldumuydu fena firrasule yükselmek gerek yani rasuldede fani oldumu artik iste rasulullahida birakip allaha yönelmek demektirki bu tasavvufta fene fişşeyh sonra fena firrasul ve ondan sonra fena fillah gelirki onda sonrada beka billah gelir.iste yukardaki yazdigimiz ayet artik fena firrasul makamina ilk adim atildiginda okunmasi ve anlasilmasi gereken ilk ayettirki yani Rabbimiz ne buyuruyor

siz daha anlamadinizmiki size yardim hic bir veliden gelmez ancak yerlerin ve göklerin mülkünün sahibi olan Allahdan gelir.

ha burada neden Rasule gecis olsun derseniz cünkü ayet direk fenafillaha gecisi gösteriyor yani bütün yardim Allahdan diye buyruluyor. iste tasavvvufda yolun sonu bastan gösterilir yani burasi yeni yol haritamizin sonunda varacagi adres yani bir kisi yola ciksa yol haritasinda istikamet olarak varacagi en yakin adresi alir ve mesala avusturyadan türkiyeye gidecek olan önce avusturyanin türkiyeye giden yolundaki sinir ilini takip edecek amma önce bizim oturdugumuz yerden viyanaya gitmesi lazim amma simdi navigation denen alete biz viyanin adini adresini degil türkiyenin icindeki gidecegimiz adresi veririz yani velhasil yola cikmadan yoolun sonu istikamet olarak secilir iste bu tasavvufdada böyledir amma biz ne dedik.

simdi biraz makro ve mikro düzene gecelim

bize her gün gündüz diye bildigimiz gün isigi günesden gelir diye biliriz peki günes hidrojendense isik bize günesdenmi geliyor yani makrodanmi geliyor yoksa mikrodanmi yani bir hidrojen atomundanmi

hadi biraz tefekkür edelim

ettikmi tefekkür, düsünebildikmi

o halde eger hidrojen atomundan mikrodan geliyorsa peki o zaman bu mikro düzeydeki hidrojeni makro yapan nedir yani hidrojenleri bir araya toplayan nedir o zaman

simdi bunuda biraz tefekkür edelim

muhammed abdülmuttalibin abdullahdan olma öksüzüydü peki onu ne muhammedül eminul mustafa sallallahu aleyhi ve sellem yapti?

iste o dogarken söyledigi kelime anlatiyor ümmeti ümmeti

herkes dogunca inga yani dünya diye aglarken o mübarek zati serif peygamberlige namzet olan ve kirk yasinda peygamberlik serefine erismis peygamberi azimüşşan ümmeti ümmeti diye aglamis bu ne hikmettir iste ondaki ümmet aşkı onu ümmeti icin yanan sönmez bir ciragiya döndürmüsdür yani onun aski karanliklari aydinlatip biz ümmetine gündüz olan isigi ziyasi olmus peki günesin isigi heryere ulasirken günesden mahrum kalan kimlerdir iste onlar bir bitkide bir meyva agacinda bir cam agacinda kuzey tarafi hic günes görmez ve ormanda yol bulmak icin agacin yosun baglayan yeri kuzey diye bilinip ormanda yolunu kaybedenlere yön olur peki kimdir bu kuzey kismindaki kisiler

halbuki günesimiz müslümanina da isik veriyor kafirinide yahudisinde mecusisinede peki ne demek bu günes isigini almayan yer ve kimseler

bakalim dünyadaki ilk insana Kabil habili öldürdü yani kabil her gün üzerine günes dogmasina ragmen ne ufku nede kalbi aydinlanmadi gelelim rasulullahin dönemine iste vahsi radiyallahu anh o ise kabilin rasulullahin ziyasina mazhar olmus yosun mesabesinde iste vahşi hamzayi öldürdü ve fakat daha sonra gelip rasulullaha biat etdi amma rasulullah ne dedi sen mescide gelince pek gözüme gözükme bu yüzden vahşi radiyallahu anh mescidi nebevinin en arkasindaki diregin arkasini kendine yer secdi ve diregin araksindan rasulullaha görünmeden onu dinler, bir firsat bulup rasulullaha bakabilmek icin yanar tutusurdu amma iste denilirki rasulullahi doyasiya görememis iste agaclarin kuzeyinda kalan kismi günes görmez yani ebu cehil bu ziyadan faydalanmayan kisi ebu leheb bundan faydalanmayan kisi yani üc cesit degisik kuzey taraf yani günes görmeyen birisi dedik Kabil deki K harfinin ortasindaki ayrac nokta bu nokta taa kalpteki aşuf tavaranin buldugu kara dügüm dedikleri nokta iste burasi kabilde günesin ulasmadigi bir noktaydi kara dügüm yani K harfin olusturan nokta bu arabcada Gulub dedigimiz nokta yani gaf harfindeki kafirleri olusturan iki noktadan birisi olan nokta yani ikisi degil yani bir baska versiyonu peygamberimiz zamanindaki Vahşideki hali V harfinin iki cizgisinin birlesitigi nokta bu ise günesden nasibini doyamadan almis olanlarin noktasi bu nerededir kainatin haritasi insan bedeninde iste burasi hani o dudakla burun arasindaki iki tarafa ayrilan üst dudagin ortasindaki cukur vardirya iste orasi yani V noktasi biyik ayiran nokta

peki pücüncü nokta nerededir ücüncü ebu leheb ebu cehil yani TEBB noktasi yani almancada TEpbade denilen nokta hani ben bu tep pat kelimesini okunus sekli ile yazdim yani TEpbade noktasi yani tep pat demek almancada aklina isik girmemis kimse demektir iste aynen bu ebu cehilin azili versiyonu günümüzde ayakda ve Deccal denen kafir iti. deccali baskalarindan ayirt edecek noktayi peygamberimiz iki isaretle bildiriyor nedir onlar birisi gözlerinin kurumus üzüm denesi gibi olmasi IKINCISI ALNINDA KAFIR YAZACAK OLMASI YANI bu ücüncü nokta ve dügüm iki kasin arasindaki TEBB noktasi yani cift B veya almancada PB noktasiyani son vurusumuz : o kadar secde etmesine ve aalim olmasina ragmen muhammedden nasibini alamayan kör seytanda bir DEPbade dir yani aklina isik girmemis demktir iste bu dügüm ise nokta ise iki kaş arasindaki cukurdur iste bu cukur bir adama bakinca adamin kör dügümü havvadan vahşidenmi yoksa kabildenmi yoksa tepbade ebu cehil ve lehebdenmi yoksa kovulmus şeytandanmi ol dugunu gösteririr yani iki kas arassinda V mi yaziyor yoksa BB mi yaziyor veya pb mi yaziyor yoksa D veya DD mi yaziyor ha bu hafta DD yazani ise aciklamayip sakli tutacagiz bu da bu haftaki bombamiz oldu .

Ahir zamanda mehdinin görevlerinden olan insanlari şeriati muhammediyede birlestirmek icin yani islamda birlestirmek icin önce küfür ayirt edilmesi lazim iste burada küfür kac kisimmis yukarda acikladik küfür nedir muhammedden nasibini almayan geceyi gündüz eden günesden nasibini almayan kimsler bunlar kimler dedik bir K kafirleri yani küfrü kalbinde olanlar bunlara cenabi mevladan baska kimsenin rasulullahin nuru ziyasi dahi ulasmaz yani ne söylesen ne okusan kar etmez kafirdirler degismezler ikincisi küfrü tüyde kilda olanlar iste darwin fikirli kimseler insan kıllımıydı maymunmuydu insan evrim teorisine göre hayvan ken gelisdi akillimi aldu diyen kafirler yani bunlari adnan oktar yillardir kendi ispati ile alt ediyor amma sayin adnan oktar senin ispatin darvinistleri fikrinden geciremedi amma simdi rabbimizin inayetiyle bizim evrim teorisini cökerten ispatimiza geliyor sira bu bu haftaki ikinci bombamiz iste bunlar bu gurup kafirler yani Vahşi radiyallahu anh ve havva gibi olan kafirlerin hali ,ispat ile küfürden imana döndürülebilir iste bunlar vahşi radiyallahu anh gibi imanla sereflenebilirler iste onlari darvinizmden kurtaracak ispatimiz hayvanlari insandan insanlari hayvandan ayiran nokta ve dügüm iste V dügümüdür yani nerdedir o dedikya agizin üstündeki üst dudagi ikiye ayiran noktadaki cukur burasi hayvandan insani ayirt eden nokta burasi incelendiginde hic bir hayavanda buradaki DNA yapisi inasninki ile bir olmadigi görülecek hatta hic bir insanda bile burasi ayni boyut ve ölcüde degildir ve DNA yapisi da hic bir canlida bir degildir yani bunu demekle yani her kedininki farkli demiyoruz yani kedide farkli timsahda farkli insanda farkli yani her gurubunki farkli demek istiyoruz buda hic bir gurubun bir birinin üstü veya alti yani gecisi olamadiginin ispati iste rabbimizin kurana koydugu sektelerden olan noktalardir yani küfür ile imani ayiran ayraclardir ikinci olarak ispatimiz hic bir hayvanin biyigi insan biyigi DNA si ile ayni degildir ücüncü darvinizmi yikisimiz ve yere ölü olarak serisimizde hic bir hayvanin kaşının DNA si insan kaş DNA si ile ayni degildir bu Adem atamizdan bu yana aynidir bir fosilde bakilacak noktalar buralaridir hic fosil veya yasayanda buralarinda bir degisiklik görülmez yani insan kaşi DNA si adem atamizda nasil ise bu günkü insanlardada aynidir bozulmayan kisimlardan birisi ilk yaratilan kedideki kaş nasil bir DNA taşiyorsa bu günküde aynidir.

Gelelim püf noktasina saç DNA sina oda Double W dedigimiz kafirleri ayirt eden sacidir bunlar hayvanlar ve insanlarda benzerlik gösterir buda insanin yaratilis cibilliyati dedigimiz nefsinin degismeyen sifatini ispat eden bombamiz iste yirtici hayvanlar gibi onu bunu dövüp yüzünü gözünü yirtan ona buna sövüp sayip rencide eden kimselrin sacindaki Dana modeli bu tabiattaki olan hayvanlaral benzerdir hatta aynidir amma sadece insandakinde insan kodu basa gelir mesela heza adem ibni mehmet basa gelir sonra o DNA modeli yazilidir buda DNA okuyucularina DNA yi okurken bakacaklari püf noktasi buda bu haftaki son bombamizdir. hayvanlarda ise heza vahşive o hayvanin kil tipi bir baska örnek Heza keazibi sonra kil örenk DNa si yani Adamin sacindan adam tilki gibi hirsizmi yoksa gelincik gibi hirsizmi yoksa maymun gibi yalancimi anlasilabilir Double W kafirlerini ayirt eden ise domuiz kiliyla benzerlik gösteren sac DNA si olan kafirler bunlarin kilindan faydalanilir ölüm tehlikesi oldugunda etinden faydalanilir yani böyle tabiatta olan kafirlere mali fayda veriri mali ile baskalairna fayda vermesi ve yardim etmeleri bu tip W kafirlerini mehdi aleyhisealmin killarindan tutup kurtarmak icin gemiye almasi demektir.diger bir küfür modeli TEBB modeli

akli dumura ugramis kafirler yani akli tartarken yanlis tartiyor demektir yani Tep pat yani bir baska degisle tepbade yani beyinlerinin yapisini kalay dedigimiz maddeden olusan kafirler yani beyninin yapisinda kalay maddesi agirlikda olan kafirler bunlar küfürlerinde inatlasdikca parlar cikarlar ortaya: aynen danimarkali man yak müslüman düsmani bakan gibi böylelerinin isini koolaylastirmak lazim biz türkler kalayi ilk keşfeden milletizdir iste biz hem bakiri kalaylariz hemde türkcede kalaylamak demek hak edene söyle kallavisinden bir sövmektir yani türkler ilk sövme kelimerini bulan lardir BIRDE KALAYLAMK BASKA TERBIYESIZ BIR SEYE DENILIR HASA HUZUR iste o yüyzden bir türk ilk tanisdigi gavura önce sövmesini ögretir bu türklügün eskilerinden olduklarini gösterir haa burada sövmek iyi bir seymidir hayir güzel bir sey degil amma dedikki domuzdan faydalanmak icin kilindan tutulur dedik o halde insanlara faydali olan islamlardan olan olarak aniliyorsa peygamberimizin sözüyle. bakir gibi zehirli yesil küf yapan kafirlererin neresinden tutacagiz iste ulen danimarkali bakan sen öyle kalaylanip parlamak yüze gelmek herkese görünmek taninmak istiyorsun biz seni hemencecik kalayalar parlatiriz neylemi iste beka billahdan sonra asagi geri dönüs baslarki insanlarin arasina karsip insanlari irşad etme görevi yani mürşidlik yani Elif lam mim ra yazanlar yani kalu belada elif lam mim ra diyenler bu metebeye ulasir yani raşidi de taniyanlar ulasir bu mertebeye bu mertebeye ulasan kisi derece derece insanlarin cibilliyatina kadar iner ve onlara onlarin diliyle irşad eder iste danimarkali bakan sen culluk gibi kulu kulu yaparsin amma senin kalaya beyaz culluk olmaya ihtiyacin var seni söyle bir kalaylayim kallavisinden ulen kah pe cocugu seni türkmü yoksa müslümanmi s.. de böyle düsman oldun simdi paril paril oldun artik geri zekali müslüamana tas atinca sana söveceklerini biliyorsun cullugun yöntemi kendine küfür ettirmek kallavisinden yani culluk cibilliyati ak culluk olmak yani kalaylanmak icin yöntem tas atmak artik böyle yapinca üstündeki kalay senin yesil küf olusturmani engelleyecektir yani cürüyüp gtimeni engelleyecek neden bir müslüman söverse ne olur onun sövdügü kimseye hak ödemesi gerekir ne zaman ahiretde iste oda ne demek yani ahiretde kafire hak verilirse ne olur bir nevi kurtulusa erer yani bi z sövdük bizden üc kulhu bir fatiha gavura gidecek demektir. haa bunu herkes denemeye kalkamsin culluk olamyanlarda ise yaramaz yani PB olmaynlarda ise yaramaz

gelelim Depbade gavurlarina kafirlerine bunlar kafirde olur cinde olur sihir yapan müslüamanda olur sihir yapan hiristiyan ve yaHUDIDE OLUR velhasil amellerini seytan aleyhillane ile degisen kisilerdir bunlarin en azilisi Deccal aleyhillanedir Allah böylelErine lanet etsin deyip bu haftaki yolculugumuzu hitama erdiriyoruz

Allahin meleklerinin ve salih kullarinin müslümanlarin laneti Deccal ve ordusunun üstüne olsun

El fatiha maassalavat.

Başağaçlı Raşit Tunca


Kar©glan

Başağaçlı Raşit Tunca
______________________

Schrems, 17 Nisan 2019 Çarşamba Son Düzeltleme Yapıldı

Original Kar©glan

_______________________________________

Sessiz Zehirin - ve internetin Sesi ve Onun Şifası Olan - Radyo Karoglan

Ocak - Şubat - Mart - Nisan - Mayıs - Haziran

Temmuz - Ağustos - Eylül - Ekim - Kasım - Aralık

1 Senede/12 Ay

Pazartesi - Salı - Çarşamba - Perşembe - Cuma - Cumartesi - Pazar

1 Yılda/365 Gün

7 Günde/24 Saat

Vaaz - Dini Sohbet - Tasavvuf Sohbetleri - Radyo Karoglanda

RADYO KAROGLAN

Sessiz Zehirin - ve internetin Sesi ve Onun Şifası Olan - Radyo Karoglan




Bul
Alıntı


Foruma Git:


Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi